CBD miegui

Žmonija jau seniai kanapes vertina dėl naudos sveikatai. Pavyzdžiui, kanapės sąvybės ir gebėjimas padėti žmonių organizmui minimas Atharvavedoje, induistų tekste, kuris datuojamas maždaug 1500 m. pr. Kr., o jo nauda miegui aprašyta jau 1200 m. mūsų eros kinų medicinos tekste, t.y. net prieš 800 metų!

CBD, dar žinomas kaip kanabidiolis, per pastaruosius kelerius metus išaugo į vieną populiariausių alternatyvų farmaciniams produktams. 2019 m. „Gallup“ apklausos duomenimis, 1 iš 7 amerikiečių, arba maždaug 14%, naudoja CBD. Iš plataus spektro naudojimo būdų, CBD tapo ypač populiaria priemone miego ritmo reguliavimui. Tyrimai rodo, kad CBD produkciją naudojantieji geba lengviau užmigti ir kokybiškiau išsimiegoti. Šiame straipsnyje analizuosime kaip CBD veikia jūsų organizmą miego metu. CBD miegui- kaip šis populiarėjanti kanapės veiklioji medžiaga padeda jūsų kasdieniam atsipalaidavimo ritualui.

tolerancija cbd produkcijai 2
CBD produkcija yra itin tinkama besiskundžiantiems miego sutrikimais


CBD ir endokanabinoidai

Kanabinoidai tai tam tikri cheminiai junginiai, kurie jungiasi prie centrinės nervų sistemos receptorių ir veikia kaip cheminiai pasiuntiniai. Priklausomai nuo konkretaus kanabinoido, jis gali turėti skirtingą poveikį organizmui.

Endokanabinoidinė sistema (ECS) – atsakinga už balanso reguliavimą mūsų organizmo imuniniame atsakyme ir daugelyje kitų gyvybinių funkcijų kūne. Plačiau apie endokanabinoidus skaityti galite čia.

Žinomiausi ir labiausiai ištirti kanabinoidai yra kanabidiolis (CBD) ir tetrahidrokanabinolis (THC).


CBD ir miegas


Vienas iš būdų, kaip CBD gali padėti jums užmigti, yra nerimo mažinimas. Kaiser-Permanente sveikatos draudimo bendrovės paskelbtame The Permanente Journal sausio mėnesio žurnale, mokslininkai ištyrė 72 pacientų, kurie buvo gydomi CBD dėl nerimo ar prasto miego, sveikatos įrašus.

Per tris mėnesius trukusį tyrimą nerimo lygis sumažėjo ir tiems, kurie skundėsi buvo prastu miegu. Tiems, kurie turi miego problemų, rezultatai nebuvo tokie aiškūs, nors didžioji dalis pranešė apie miego kokybės pagerėjimą per pirmąjį CBD naudojimo mėnesį.

Mokslininkai turi keletą biologinių paaiškinimų, kaip CBD gali paveikti miegą ir nerimą. Naujausi tyrimai parodė, kad kanapių junginiai sąveikauja su receptoriais endokanabinoidų sistemoje, o taip pat ir smegenyse. Manoma, kad bent vienas iš šių receptorių turi įtakos organizmo sirkadiniam miego/pabudimo ciklui, o tai paaiškina, kaip CBD gali tiesiogiai paveikti miegą. Tyrimai rodo, kad CBD taip pat sąveikauja ir su tomis smegenų dalimis, kurį mokslininkai sieja su nerimu ir sąlygojo aktyvumo sumažėjimą tose smegenų dalyse. Vadinasi tai reiškė ir nerimo sumažėjimą žmoguje.


Kaip CBD padeda miegui?


Pavyzdžiui, 2019m atliktas tyrimas rodo, kad CBD gali padėti žmonėms, turintiems trumpalaikių miego problemų.

Pitsburgo universiteto medicinos centro klinikinis profesorius ir neurochirurgas Josephas Maroonas, tyrinėjęs kanapių poveikį smegenims, teigia, kad CBD turi savybių, kurios gali padėti kai kuriems žmonėms geriau miegoti. Svarbiausia, anot jo, tai palengvina nerimą ir skausmą, dėl kurių gali būti sunkiau užmigti vakarais ar be priežasties nepabusti vidury nakties.

Remiantis 2017 m. žurnale Current Psychiatry Reports paskelbta miego ir kanapių apžvalga, kai kurie kiti tyrimai rodo, kad CBD taip pat gali turėti tiesioginės įtakos miegui, nes sąveikauja su smegenų receptoriais, reguliuojančiais kūno kasdienį miego ir pabudimo ciklą.

Tačiau „vis dar lieka daug klausimų dėl CBD dozavimo miegui laiko, kiekio ir būdo“, – sako Maroonas. Visa tai gali turėti įtakos kam CBD padeda užmigti, o kam ne.

Remiantis 2017 m. žurnale Current Psychiatry Reports paskelbta miego ir kanapių apžvalga, kai kurie kiti tyrimai rodo, kad CBD taip pat gali turėti tiesioginės įtakos miegui, nes sąveikauja su smegenų receptoriais, reguliuojančiais kūno kasdienį miego ir pabudimo ciklą.

Maroonas sako, kad CBD nelaiko nemigos gydymu, o „alternatyviu natūraliu metodu, padedančiu nuraminti nerimąstingas mintis, kurios dažnai atitolina arba nutraukia natūralų miegą“.

Gydytojas pažymi, kad jei kartais sunku užmigti, CBD laikomas saugia, įpročių nesukuriančia natūralia alternatyva, tačiau net ir nepaisant to- tam tikroms žmonių grupėms, kaip nėščiosioms ar maitinančioms krūtimi dėl CBD vartojimo vis tiek derėtų pasitarti su gydytoju.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Shopping Cart
Scroll to Top
Krepšelis
Krepšelis tuščias

Panašu, kad dar nieko nepasirinkote :)